שירות הלקוחות של אורנג – לקראת הטיסה שלכם לחו"ל
במידה ואתם מתכננים בקרוב לטוס לחו"ל, כמובן שאחד הסידורים שאתם חייבים לעשות, הוא רכישת חבילת תוכן מתאימה למכשיר הסלולרי שלכם, בכדי שלא תחויבו בסכומים מופרזים. במקרים אלו, אם אתם לקוחות של חברת אורנג, מומלץ כמובן לפנות למוקד שירות הלקוחות של אורנג ולציין שאתם עומדים לטוס בקרוב. יש לציין כמובן את היעד שאליו אתם טסים ואת משך הזמן – ואז לבחור כמובן, בהסדר המתאים אשר המוקדנים בשירות הלקוחות של אורנג יציעו לכם.
אילו חבילות אפשר למצוא?
קודם כל, לחברת אורנג שירות לקוחות המציע לכם לרכוש חבילה מיוחדת של דקות שיחות נכנסות ויוצאות כל עוד הוא שוהה בחו"ל. יש לציין שההפרשים כאן הם משמעותיים. ללא חבילה, המחירים לדקות שיחה אלו עומד על ממוצע של 30-40 ש"ח. לעומת זאת, מי שיפנה מראש אל שירות הלקוחות של אורנג ויזמין חבילה, ישלם מחיר מופחת באופן משמעותי, שנע בין 50 אגורות ל-2 ש"ח בלבד לדקת שיחה (תלוי ביעד שאליו הוא בחר לטוס).
הדבר נכון גם על שירותים נוספים. כך למשל, מי שירצה לשלוח הודעות SMS מהמכשיר שלו כל עוד הוא שוהה בחו"ל, יוכל לפנות אל אורנג ולהזמין חבילה מיוחדת לשליחת הודעות מחו"ל. גם כאן – המחירים יורדים באופן משמעותי ומ-4 ש"ח להודעה נכנסת או יוצאת, תוכלו להפחית אותו לכמה עשרות אגורות בלבד.
הדבר נכון כמובן גם לתכנים מהאינטרנט שאתם צורכים דרך המכשיר הסלולרי שלכם, וגם כאן המחירים יורדים באופן משמעותי מעשרות שקלים לשקלים בודדים ל1MG.
חוסך לכם שפע עלויות
במילים אחרות, פניה אל שירות הלקוחות של אורנג תאפשר לכם לחסוך בעלויות בצורה ניכרת, ולהסדיר מראש את כל התשלומים. כך נמנעים מהוצאות מיותרות ברגע אמת, ואם צריך לחייג לארץ – עושים זאת בלי לחשוש מהחשבון הסופי.