כל אחד מאיתנו יכול ליהנות משירות לקוחות של חברת החשמל. המוקד של חברת חשמל שירות לקוחות מקבל פניות מכל סוג, בכל יום של השנה ובכל שעה וכל אחד מאיתנו יכול לשפר את השירות בשיחת טלפון אחת.
יצירת קשר במקרים של סכנה
החשמל משמש את כולנו ביום יום, אך כמו שהוא משמש אותנו הוא יכול גם להוות סכנה משמעותית. ישנם מקרים רבים שיכולים לגרום לסכנה כמו למשל מקרים של ארונות פתוחים שלא מוגנים וילדים יכולים להגיע אליהם או מקרים אחרים של נפילת חוטים ועוד. חברת החשמל לבדה לא יכולה לדעת על כל סכנה ולכן היא עונה על כל פניה שמגיעה אליה ברצינות מלאה. פניה אל חברת חשמל שירות לקוחות פתוחה בפני כל אחד ובכל שעה של היום כך שבכל מקרה של סכנה שנראית לעין חשוב מאד להתקשר אל שירות הלקוחות ולעזור להגן על כל מי שעובר בסביבה.
יצירת קשר עם שירות הלקוחות במקרים של תקלה
חברת החשמל מקבלת קריאות מסוגים שונים לכל אורך השנה, בכל שעה של היום מתוך מטרה לתת את אספקת החשמל הטובה ביותר. מי שזקוק לכך ונתקל בתקלה מוזמן ליצור קשר עם חברת חשמל שירות לקוחות. חברת החשמל משתמשת במידע שהיא מקבלת מהאזרחים כדי לפעול לתקן את הבעיות השונות.
יצירת קשר בכל שאלה ובירור
המוקד של חברת חשמל שירות לקוחות פתוח בפני כל אחד בכל שאלה ולכל בירור. כל אחד מוזמן להתקשר אל שירות הלקוחות בכל עניין שהוא מוצא לנכון לרבות לבצע בירור לגבי התשלומים השונים, להודיע על תקלות או סכנות שנראות לעין ובכל נושא אחר שיכול להיות רלוונטי.