רוב בעלי העסקים מתייחסים לנושא של שירות הודעות בהקשר של גיוס לקוחות חדשים בלבד. זו טעות גדולה ונפוצה, בעיקר לאור העובדה שעיקר הרווחים מגיע מלקוחות קיימים. בעלי העסק חייבים לדאוג לשימור לקוחות ולעשות הכל על מנת לייצג את האינטרסים שלהם. לקוחות קיימים ומרוצים מגדילים את היקף הפעילות, תורמים לצמיחה של העסק בטווח הקצר והארוך ומצמצמים את אחוזי הנטישה. לקוחות קיימים חשובים עבור העסק לא פחות מלקוחות פוטנציאליים.
הסוד של ניהול עסק בצורה מוצלחת הוא שימור לקוחות. את השימור הזה ניתן לבצע כיום בין היתר באמצעות שירות הודעות. השירות כולל הפניה אוטומטית של שיחות המגיעות מחוץ לשעות הפעילות, למוקד אנושי פעיל במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. נציגי המוקד מקבלים את הפניה מטעם הלקוחות וכותבים דוח מסודר עבור בעל העסק. כתוצאה מכך, בעל העסק יכול לחזור ללקוחות הקיימים בזמנו הפנוי ולמנוע אובדן רווחים.
היתרונות של שירות הודעות עבור הלקוחות
מלבד האמור לעיל, שירות הודעות מציע יתרונות רבים ללקוחות עצמם. אף לקוח לא רוצה להרגיש נטוש או לא חיוני. לקוח המחייג לעסק מסוים מצפה לקבל מענה מהיר, מיידי, סובלני ואדיב. מצד שני, בעל העסק לא תמיד יכול להרשות לעצמו להקצות כוח אדם עבור המשימה הזו. הפתרון היחיד הוא שירות הודעות המשלב בין יתרונות לבעל העסק לבין יתרונות ללקוח.
לסיכום, מוקד הודעות המציע שירות של מענה אוטומטי מתאים לבעלי עסקים בכל התחומים. השירות מאפשר קבלת פניות מלקוחות חדשים אך הייחודיות שלו באה לידי ביטוי בשימור לקוחות קיימים. שימור לקוחות בעזרת מענה אוטומטי משדר רצינות, מספק חווית לקוח מלאה, מגדיל את נפח הפעילות ולא גורם לאובדן רווחים פוטנציאליים.