ניהול מוקד בענן יכול לעזור למנהלים רבים להשיג תוצאות טובות יותר. נכון שהתוכנה עצמה עולה כסף ונכון שיש צורך להתרגל אליה וללמד כל עובד חדש איך משתמשים בה, אך בטווח הארוך הרי שהרווח שתקבלו מהתכונה לא יהיה ניתן להשוואה ביחס למה שקדם לה. עד כמה היא טובה באמת?
תוכנה שחוסכת בזמן וחוסכת בכסף
ניהול מוקד בענן חוסכת לכם הרבה זמן ובכך חוסכת גם הרבה כסף. אמנם ההקמה הראשונית של המערכת יכולה לקחת כמה שעות ארוכות ואולי אך יום עבודה שלם, אך בטווח הארוך הרי שמדובר בבחירה הכי טובה שתקבלו. ניהול מוקד בענן הופך להיות הרבה יותר קל לבקרה ולשליטה על העובדים ולכן גם תפוקת העובדים כולה משתפרת פלאים, וגם המנהלים נהנים מהבנה טובה יותר של נקודות החוזק ונקודות התורפה.
מאפשרת אפשרויות רבות ומגוונות יותר
מערכת ניהול מוקד בענן מאפשרת לכם הרבה אפשרויות שלא קיימות בשום מערכת אחרת וגם לא באותה הקלות. למשל, מערכת ניתוב שיחות זו לא המצאה חדשה והיה ניתן לעשות זאת גם בלי מערכת מסודרת שמחוברת למרכזיית הטלפונים דרך האינטרנט. עם זאת, ההשוואה בין ניתוב שיחות עם מערכת לניהול מוקד ענן ומערכת רגילה של טלפונים קוויים היא אינה השוואה הוגנת כי עם המחשב הכול הרבה יותר קל.
פתרון תקלות מהיר בכל רגע
נכון שמדובר במערכת שיכולה להיראות כלם מסובכת למדי אך אם תבחרו במערכת שמציעה ממשק נוח תבינו שניהול מוקד בענן זו משימה פשוטה למדי. חוץ מזה, תמיד יהיה לכם מישהו שיענה על כל השאלות כאשר כל החברות הללו אינן רק מתכנתות את התוכנה ומשווקות אותה ללקוחות רבים, אלא גם דואגת לתמיכה טכנית ולרוב 24 שעות ביממה וגם בימי שבת.