שירות מענה טלפוני ייחודי בכך שהוא מתאים למגוון רחב של בתי עסק. בזכות השירות הזה יכולים בעלי עסקים להציע לקהל הלקוחות שלהם מענה מקיף, אנושי, זמין ומיידי בשלל נושאים ותחומים רבים. יתרה על כך, שירות מענה טלפוני מומלץ עבור בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים והוא אף יכול לסייע להם ככלי תחרותי ליצירת בידול וערך מוסף.
הדבר החשוב ביותר הוא להתאים כל סוג של שירות מענה טלפוני לצרכים של בית העסק גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בטווח הקצר, זה בא לידי ביטוי למשל בהשוואת מחירים בין מסלולים שונים של שירות מענה טלפוני ובין התכונות שלהם. בטווח הארוך, אפשר לבצע התאמות מבחינת איכות כוח האדם וסוג הפניות שמגיעות אל בית העסק – כדי להחליט האם יש צורך להחליף שירות מסוים של מענה טלפוני בשירות אחר ומקצועי יותר.
האם עדיף להקים מוקד טלפוני או להשתמש במיקור חוץ?
המשמעות של מיקור חוץ היא שיש חברה חיצונית שמספקת לבית העסק שירות מסוים. ספציפית עם שירות מענה טלפוני למשל, זה אומר שהחברה החיצונית אחראית על כל תהליך ההכשרה וההעסקה של כוח האדם: החל מהגיוס, דרך ההסמכה ועד תשלומי חובות סוציאליות כאלה ואחרות.
כמובן שההוצאה החודשית או השנתית בגין שירות מענה טלפוני לעסקים מוכרת לצרכי מס. במילים אחרות, בעלי עסקים יכולים לקזז את ההוצאה הזו מחבות המס שלהם וכך לחסוך בהוצאות. חוץ מזה, קיימת תחרות בתחום של שירות מענה טלפוני ובעלי עסקים צריכים לנצל אותה על מנת להשיג מחיר משתלם.
בסופו של דבר, שירות מענה טלפוני מיועד לכולם כי יש לו המון יתרונות. עבור בעלי עסקים, זהו כלי ליצירת בידול וערך ללקוחות.