קופת חולים כללית מעמידה לרשות מטופליה שירותים שונים שאינם דווקא רפואיים. בין השירותים ישנם שירותי טיפול, שירותי רפואה משלימה וגם שירות של זימון תורים. על מנת להגיע למטפל או הרופא הרצוי, יש לעבור דרך מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית. הקופה מעמידה לרשות החברים שירות זימון תורים פרונטלי בקופות השונות, שירות טלפוני מהבית ושירות אינטרנטי.
זימון תורים באינטרנט לקופת חולים כללית
אתר האינטרנט של קופת חולים כללית, מזמין את החברים בקופה להנות ממידע עשיר וכתבות מקצועיות המתפרסמות בו. אך מעבר לכך ניתן בקלות לקבוע תור דרך האינטרנט כשלרוב מקצועות הרפואה אין אפילו צורך בסיסמה. אם ברצונך להוציא סיסמה לאינטרנט, עלייך לעבור דרך אחד מסניפי הקופה ולקבל את הסיסמה במקום. עם זאת, רוב השירותים באתר ניתנים ללא סיסמה אלא בהזדהות עם מספר תעודת הזהות. מוקד זימון התורים באינטרנט של קופת חולים כללית נותן מענה קל, מהיר ונוח לכלל החברים בקופה.
זימון תורים טלפוני בקופת חולים כללית
השירות הטלפוני של קופת חולים כללית נותן מענה נרחב של התייעצות, זימון תורים ואפילו מידע מאחיות. מוקד זימון התורים פועל במטרה להקל על חברי הקופה לקבוע תור מהבית, בנוחות האישית, במהירות ובלי להיכנס לקופה. המענה הטלפוני יכול לעזור מאד במקצועות טיפוליים בהם האינטרנט עוד לא נותן מענה וכן המוקד מקבל ביטול תורים, אשר לא ניתן לבצע דרך האתר של הקופה.
זימון תורים פרונטלי בקופת חולים כללית
בכל סניף של קופת חולים כללית ישנה עמדה אשר יכולה לסייע בכל שאלה שעולה, כולל הזמנת תור לרופא או למטפל וכאשר העמדה לא יכולה לתת את המענה הרצוי, היא תדע להפנות את המטופל לעמדה המתאימה לקבלת השירות.