כל מוקד טלפוני בימינו חייב שתהיה לו תוכנה מתקדמת שתנהל את המורד גם כוח אדם איכותי מאוד ומנוסה בניהול מוקד טלפוני לא יכול לנהל מוקד כזה לבדו והוא חייב עזרה טכנולוגית מתוכנה כמו קול סנטר. מה בדיוק התוכנה הזו מאפשרת שהופך אותה לכל כך טובה ואף קריטית לכל מוקד ומוקד?
אפשרות בקרה טובה יותר על השיחות
תוכנת קול סנטר מאפשרת מגוון רחב של אמצעים כדי לשלוט על השיחות ועל ניהול מוקד טלפוני בצורה טובה ומעמיקה יותר ואחת האפשרויות הללו היא בזכות הקלטת שיחות. כאשר השיחות מוקלטות באופן אוטומטי הרבה יותר קל לנהל את המוקד ולהבין מה המוקדנים עושים בסדר ומה לא. כמו כן, יש בקרה טובה יותר על כמות השיחות שהתקבלו או שיצאו ואפשר אפילו לסווג אותן לפי סיווג המוקדנים, כמו למשל שיחת תלונה, הזמנה, ייעוץ וכן הלאה.
ניהול עובדים נוח ונגיש יותר
ניהול עובדים הוא עניין חשוב שיכול להיות הרבה יותר מורכב ממה שנדמה. לא קל לנהל מוקד טלפוני שיש בו לעתים 50 מוקדנים שונים אפילו אם הם מחולקים לצוותים של 20 אנשים. בסופו של דבר ללא תוכנת קול סנטר יהיה קשה מאוד לשלוט על כמות שיחות כזו כאשר לעתים המנהל יצטרך לענות לשיחות בעצמו כי הלקוחות ביקשו אותו. למשל במקרה כזה תוכנת קול סנטר מאפשר ניתוב שיחות בלחיצה אחת בלבד.
אינטגרציה בין טלפונים שונים
היכולת לנתב שיחות אולי נשמעת די בסיסית אך למעשה בתוכנת קול סנטר היא עולה רמה. לא ר שאפשר לנתב שיחות לכל מחשב שרוצים אלא אפשר גם לנתב שיחות לטלפונים חיצוניים שבכלל לא קשורים לתכונה. כך למשל אפשר לנתב את השיחה למנהל שנמצא מחוץ למוקד וכן הלאה.